Birevime kaydolmuştuk sonrasında ben hamile olunca çalışamadım,çıkmak zorunda kaldık ve 20 bin liramız yandı. Geçen de eşimi aramışlar 10 bin lira bizden olsun paranız yanmış, 10 bin de siz koyun arabaya yazalım sizi diye. Ben de dedim var bunda bi pokluk aman diyeyim. Güvenemiyorum ben ya