Kizlar hatay dortyolda oturuyorum ozel hastane yok dedm iyi bi doktor bulalim bebegimk surekli gotururum dedim ailem adanada orada seyhan baskentte bi doktora gittim kizimin burnunda dogum lekesi var ilk 2 doktor oyle dedi ama bu doktor hemonjiom belki ic organlarda olur dedi ve ultrason cektirdi karacigerde 27×13mm bi leke gordugunu soyledi hematolog bolumune yonlendirdi oda kan istedi kanimin afp degeri 147 cikti fakat sinirda 200 tekrr takip istedi basina boyle bi durum gelen anne varmi varsa bana yardim edermisiniz ne yapacagimi bilmiyorum bu lekenn bi zarari varmi yokmu bebegimde tam 4 aylik