Zeynepnazinannesi bebekler balgam atamadıklarından oluyor sanırım benim bebeğimin akciğerinin 2 lobu alınmıştı belki Bi yerde okumuşsunuzdur doğduğu günden bugüne hırıltısı vardı bana olur ciğeri yok dediler ama inanmadım ciğerde gelen bişey değil dedim en son göğüs hastalıklarında 3. Hastahanede Bi doktorla tanıştım Bi dedi kulak burun boğaza götürün boğazda kıkırdak kemiği varmış o gelişmemiş geç gelişecek olabilir dedi aynı gün bizi fizyoterapiye yönlendirmişti ciğerimiz için orda ciğer havalandırma yöntemi gösterdiler ciğerlerine 100 kere yap ikisine de dediler hırıltısı kesildi kulak burun boğaza da gittik muayne etmedi aç gidilmesi gerekiyormuş ama hırıltı kesilince üzerinde durmadık şimdi ara ara hırıltı olur yüz üstü yatırıyorum bunuda YouTube da görmüştüm belinden yukarı pıt pıt avcumla vuruyorum kesiliyor isterseniz bu yöntemi deneyin geçmezse kbbye gidin Bi he bide biz evde ventolin kullanıyoruz balgam olunca daralan hava yolunu genişletiyor nefesi sıkışınca veriyoruz onla alakalı mı bilmiyorum