Oğlum 6 aylık memede uyumaya alışık bir ara bıraktırmayı denedim her yöntemi denedim ama yok çok ağladı geri memede uyumaya geçtik. Geceleri sürekli uyanıp meme ister oldu. Emzik tutmadı hiç. Belimin ağrısından uyuyamaz oldum. Bu durumu yaşayan anneler nasıl yapıyorsunuz bana bir yıl gösterin