kaymakliekmekkadayifi Altunece41 kizim 6 ay 2 gunluk surunuyor emekleme pozisyonuna gelip yaylanir gibi ileri geri ileri geri yapip kendini ativeriyo öne bende hevesle bekliyorum emeklemesini😂
Findikfistik Sevdican35 Maşallah. Peki bu emekleme derken klasik bildiğimiz 4 ayak üzerinde mi yoksa sürünerek komando tarzı gitmek olan mı? Benim için hep bi muallak da bu konu 🤣😂
Eymencvk Findikfistik her ikiside emekleme olarak geçiyor sonuc itibari ile istdgni yapıyor gelşyor gidiyor ve zaten bu emekledi emeklemedi bunlar bir gelişim göstergesi değildir cogu bebek hiç emeklemez 🌺
Eymencvk Altunece41 7 aylık komando olarak başladık 💪🏻 Diz üstü tarzımız değil 😅🌺 şuan 8’5 bakalm dizleri üstünde gitmiyor bazende götün götün gidiyor öyle derlerya 😅 hayrlısı 🥰💃
Findikfistik Eymencvk Valla çok değişikler ama ya . Bi gün uyanıyorlar bi anda bişeyi yapmaya başlıyorlar ve yeni öğrendikleri hareketlerin üzerine gidiyorlar. Güncelleme geliyor arada bebeklere 🤣