Alinduru teşekkür ederim, baya açıklayıcı olmuş, şu şırıngayı bir de deneyeyim. Burnunu 2 saatte bir serum fizyolojik le temizliyorum.Bizim sıkıntımız, suyu bile kusuyor olması, bişey yediremediğim için ilaç tedavisine başlayamıyoruz. Dün gece kusma adı için Bi iğne yaptılar hastane de. İnş iyileşir bir an önce☹️