20 aylık Oğlumda burun akıntısı öksürük halsizlik ve ates vardı çarşamba günü doktora götürdüm bronşit dedi ve birde üstüne bugun benim heryerim dökuluyor test verdim covit çıktı . Birde oğlum için verdikleri hiç bir ilacı oğluma iciremiyorum o kadar ağlıyor ki ilac içerken sonundada kusuyor. Acaba o da mı covit oldu birde onun şüphesi içerisindeyim geceleri burnu tıkanıyor aspiratöre asla izin vermiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kaldık bir başımıza ne olur bir tavsiye verin