Muhtemelen göz yaşı kanalı tıkalıdır. Bir göz doktoruna göstermenizde fayda var. Benim bebeğimin de doğdugu günden beri gözlerinde çapaklanma var. İki farklı doktor da göz yaşı kanalının tıkalı olduğunu söylediler ve bir masaj gösterdiler onu yapıyorum.iki ayda bir de aşırı olursa antibiyotik damlatıyorum.