Kızlar 15 aylık oğlum var. Alkış yap dediğinizde bazen yapıyor ce-e yapıyor bıktım bıktım yapıyor babana bir bir söylicem yapıyor yanağından öpeyim dediğimde yanağını getiriyor. Ama suratımıza pek bakmaz gözlerimize bakmaz. . Herkese aba der bana babasına tanımadığı birine. Sizce endişelenmeli miyim çok aklıma takılıyo