Minikheyecan Rica ederm canm bende ılk denemek ıcın bı mamaya 190 lira verdm begenmedı çöpe döktm sonra 150 liralk mamayıda dene dedı arkadasm söyledı banada gıttm yardmcı oldular eczanede yazık gıden paralara bıde begenmıyolr ama aralarnda tadı en ıyısı bebelac lf dıgerlerı berbat