gamzekaratop Merhaba hanimlar Happykids in anasayfasinda bebeklerin gozyasi ile ilgi bi yazı okudum gözyaşı akmaz gibisinden ama benim bebegim 1. ayindan beri aglayinca goz yasi akiyor bi sorun yada sıkıntı olurmu
EB1661 gamzekaratop Hatırlıyorum o yazıyı benimki çok ağlayan bir bebek 40ının icinde bile göz yaşını gördük defalarca doktora sormuştum ne alakası var yapmayın lütfen diye dalga geçti benimle 😅😅 içine dışına herseyine baktı gözünün bir sorun yok dedi
Melin16 gamzekaratop benımkıde bir haftadır ağlayınca yasarıyor baya ama akmıyor hiç damla gibi dısarı ya göz yası 49 günlük olduk.
Biittercikolata Benim kızım da 6 aylık yeni yeni akmaya başladı çok ağladığın da oluyor ama bir sorun mu ilk defa duyuyorum