Gamzebicer Musam benim oğlum iki aylık anne sütü sonrası kullanıyoruz çok iyi geliyor doyuyor gaz problemi de yaşamadık şükür
lidyahsn Musam ben de doğduğundan beri aptamil kullanıyorum. Kilosu önde gidiyor. İlk 40 gün çok gaz yaptı şuan daha iyiyiz. Azaldı gaz problemi mama biraz fazla köpürüyor. Diğer mamalar da öyle köpürüyor mu bilmiyorum hippe geçmeyi düşünüyorum
motherbaby Benim kızım da 36 günlük biz de aptamil kullanıyoruz anne sütüne ek olarak gayet memnunum doyduğunu hissediyorum. İlk başlarda biraz gaz probleminden korkmuştum ama çok büyük bir sıkıntı yaşamadık