Bebeğim kolik bir bebekti ilk üç ay çok fazla gaz sancısı çektik fakat 3. Ay dolduktan sonra rahatlamıştık denemediğim damla gaz masajları vs hiç birşey kalmamıştı birtek nurse harveys colex şurup iyi gelmişti ancak bebeğim şuan 5. Ayına girdi tam rahatladık derken son 20 gündür geceleri çok huysuzlanmaya başladı saat başı kalkıyor meme istiyor aç mı diye düşündüğümden mama takviyesi verdim mamayı istemiyor bir tek emzirirken rahatlıyor meme emip ağlayıp gaz çıkarınca geri uyuyor acaba nedendir sorun nerde bilmiyorum ve gün içindede aşırı huysuz ne yapıcağımı bilmiyorum çok yıprandım bir tavsiyesi olanlar lütfen yazsın