Alyaveannesi Mememde apse olusmus kac gundur duramıyordum agridan bugun once şırıngayla boşalttılar sonra yarıp aldilar ben o göğsü sağmam gerek nasil sağacam ve kac gunde gececek cok canim yaniyo😞😞 lütfen bilginiz varsa yazın
Minnakelifim03 Alyaveannesi kıyamam ya cok gecmis olsun ayni durum bendede oldu canım Bu durumu yasamayan acısını bilemez. Benimde sol gögsümü neşterle yardilar doktorun krem vermedi mi. Once batimonlu su ile silip sonra krem sur geçicek canım. Benim sadece izi kaldi
Minnakelifim03 Alyaveannesi emzirmedim cunku iltihap akiyodu pompayla sagip sutu doktum. Taki iyilesene kadar iyilesince emzirdim
EymenSarp Minnakelifim03 merhaba o sürecte size dren takılmadımı ? Bana takılan yer acık ve sağım yapamam bıcak saplanıyor gibi oluyor arada ve kanıyor:/
Minnakelifim03 EymenSarp yok takılmadı. Benim çok kötü olmasına rağmen dren takmadılar sadece neşterle kestiler rabbim şifa versin sabredin zamanla geçiyor. Bu süreçte sürekli sıcak suyla masaj yapın.