Seyda_1 geçen hafta ateş 39,7 oldu. Dereceye inanmadık hatalı ölçtü sanırım diye ama tedbiri elden bırakmadan acile gittik. İlk muayenede bişey çıkmadı kan, idrar, boğaz, kulak her şey temiz. 1 2 gün sonra boğaz enfeksiyonu olduğu çıktı başka bi doktorda. Diş ateşi olduğunu sanmıyorum doktor bi görsün bence. Çok geçmiş olsun