Hazalperi canım artık büyüdü, aslında yüzüstü daha rahat uyur. Benim oğlum da o aylarda başlamıştı hala yüzüstü uyuyor. Yani buna birşey yapamazsın kendi rahat ettiği pozisyonu seçiyor artık. Benim oğlum da çok sık kalkıyor ne yazık ki emmek için birde biz beşikten ötürü kalktığını düşündük yüzüstü yatarken devamlı dönmek istiyor beşiğe çarpıp uyanıyordu. Yer yatağı yaptım bir ara aramızda yatırdım yüzüstü döne döne rahat uyudu bir yere çarpmadığı için uyanmadı mesela. Yine emmeye kalktı ama sık değil. Ben beşiği kaldırıp artık montessori yatak yaptırıcam odasına.