Merhaba anneler , oğlum 2 yaşında eşimle bosanma aşamasındayız bebekken mama kullanan bir bebekti hâlâ kullanıyordu babasındayken babannesi süte alıştırmış gece çocuğuna süt veren var mı nasıl hazırlıyorsunuz hemencik yoksa sütü biberona soğuk koyup tezgah üstünde ılımasini mi bekliyorsunuz , ya da bu sıcak tutan termoslaramı koyuyorsunuz akıl verirmisiniz kafam çok karıştı 😔