_BirAnne Elisaminannesi bedeniniz 110 varsa gidip bi konusun zaten yasınız genç benim dediklerim yaslandı nerdeyse ileriye dönük rahatsızlık yaratır fıtık olmadan gidin çünkü meme küçük olsa sarkması sıkıntı yaratmaz ama büyük olup sarktığı zaman boyunu aşağı çekiyor kambur duruyor insan oda omuza bele fıtık yapıyor gidp görüşün en azından bilgi alırsınız 🥰
MinervaEva Elisaminannesi Biz kucuk gogusluler biraz ozeniyoruz buyuge ama agrisi derdi cok oluyormus dediginiz gibi. Ben sutyen taksam da takmasam da ayni içi boş kaliyor genelde 🤭
Alminazli Elisaminannesi belki sonradan toparlar ablam küçüldü die aglio memeleri valla eger süt memeesiyse toparlio göğüsler
Medusafer Elisaminannesi devlette yaptırabilmenin çok şartı var mutlaka bir sağlık probleminiz olması gerekiyor öyle sadece ağrı yapıyor filan diyerek olmuyor maalesef bir tanıdığım yaptirdi tam olarak estetik gibi olmadı sadece sorun teşkil eden kısma müdahale ettiler yani tam olarak estetik yapmadılar emzirme dönemim bittikten sonra bende diklestirmeyi düşünüyorum ama mecbur parayla olacak zaten estetik bir işlemi devlette ücretsiz yaptırmayı beklemek biraz fazla ütopik
Medusafer Elisaminannesi silikon ameliyatı pahalı ama diklestirme o kadar pahalı değilmiş diye biliyorum ama tabi net fiyat bilemiyorum
esrarslan Bende aynı dertten muzdaribim , hatta randevu alıp gittim eğitim araştırma hastanesine , paralı olduğunu biliyordum zaten 9-10 bin dedi doktor fakat pandemiden dolayı yapmıyorlarmış şuan (?) özelde de 15-20 bin arası genelde
Tugcerylmzkerem Elisaminannesi Sağlık sorunu eşlik etmedigi muddet devlet hastanelerinde hic bir estetik operasyon gerceklestirilmez
Periii Elisaminannesi ever küçültme ameliyatı yapılıyor ama dikleştiler için birşey diyemem tüm plastik cerrahlar yapıyor
Ftm_08_61 Elisaminannesi yapılıyor çünkü sağlık sorunu bu ben doğum yapmadan öncede. Gitim hastaneye ozamanlar bile sarkık karnıma kadar uzanan memelerim vardı kendim 62 kg yani zayıf biriyim ama 95 100 kulanıyorum malesef ve psikolojimi etkiliyor neyse gitim doktora dedi doğum yap sonra yapalım ameliyatı yoksa doğum sonrası yine aynı olur ne tesadüfse 1 ay sonra hamile kaldım şuan da 2 aylık bebeğim var emziriyorum. Ama neler çekiyorum ben bilirim meme altı full pişik zaten sarkık ve büyük. İki aydır pişikle ugraşıyom sütyen bile bulamıyom 😄uzun oldu kısacası yapılıyor ama sıranı bekliyorsun bu bazen iki yıla kadar uzuyor
Elisaminannesi Ftm_08_61 yaaa sıra mi vardı sni o kadar iyi anlıyorum ki aynı durumdayım param.olsa emzirme biter bitmez özele giderim
EfeKartal Elisaminannesi genelde tip fakulteleri ucret karsiliginda yapiyorlar esk tip da yapiliyor ucretli sigortaliya ayri sigortasiz ayri fiyat veriliyor larin gee icin gittim ordan biliyorum
Ftm_08_61 Elisaminannesi evet sır var not alıyorlar işte tabi bazı doktorlar sallıyor seni iyi bi doktora gitmelisiniz bende özelde yaptırırdım da işte para meselesi emzirmem bitsin ilk işim bu 🤷🏻♀️
Kubralya1 Elisaminannesi küçültme olduktan sonra yanlış bilmiyorsam daha emzirme yapılamıyor ilk cocuksa ve ileri de tekrar bebek sahibi olmak istiyorsanız bunu araştırın bence
Elisaminannesi Kubralya1 evet onu da araştırdım ikilem de kaldım bazı kaynaklarda sut bezlerine zarar vermez diyor bazılarında bir kısmı gider diyor