pinar5595 Üç aylık bebeğim var. Sprial takdırdım lekelenmem var sürekli doktor progestan verdi emzirdiğimi biliyor ama korkuyorum yinede emzirirken kullanan vaf mı
Batigun pinar5595 progestan emzirilirken kullanılıyor diye biliyorum ben hatta kadınlık hormonunu arttirdigi için sut üretimini de olumlu etkiliyor yanlış bilmiyorsam yine de doktorunuz ne dediyse onu yapın tabi 😊