Bebeğim 5 aylık kızlar. Ben yemek yaparken eşime emanet ettim kızımı. Oda yere oyun halısına koymuş telle ilgilenmiş aptal gibi. Kızım dönünce elleriyle gözleriyle burnuyla oynar hep . Bu sefer gözünü çizmiş gibi böyle göz bebeğini kıl gibi ince çizik var. Gözünün dışı kırmızı hafifte gözü akınca farkettim. Hemen doktora gittik acile. Önemli bir şey değil dedi ağrı kesici damla damlardı bide antibiyotik krem sürdü bantladı gözünü. Yarın açın dedi. Başına böyle bir şey gelen oldu mu. Bir sorun olmadı değil mi çok korkuyorum