Hayırlı Akşamlar güzel hanımlar 3 ay 10 günlük bir kızım var emziriyorum ve dünden beri bademciklerim şişti burun akıntısı ve birazda baş ağrısı var sanırım grip oluyorum hastaneye gitsem antibiyotik verecekler biliyorum kendi kendime iyileşmek için ne yapabilirim önerileriniz var mı?