TalentedMom Merhaba Anneler; Çamaşırlarınızda hangi yumuşatıcı kullanıyorsunuz Yumoş extra kullanıyorum ilk güzel kokuyor sonra gidiyor kokusu kalıcı olan yumuşatıcı olarak ne önerirsiniz siz ne kullanıyorsunuz ?
BabyYoda TalentedMom makineniz son durulamaya geçince bir kapak yumuşatıcıyı yumuşatıcı bölümüne eklerseniz haftalarca mis gibi kokar çamaşırlarınız 😌
Mbal TalentedMom kokusunun kalması için ciddi kimyasal olması gerektiğini düşünüyorum aslında. Hep cildimize temas ediyor. 😞 içeriği temiz yumuşatıcı bulan var mı acaba?
TalentedMom BabyYoda evet bunu da deniyorum aslında en başta yumuşatıcıyı koymamak lazım durulamaya geçince daha kalıyor kokusu ya da durulamayı geçince yumuşatıcı koyup tekrar durulama yapıyorum
TalentedMom Oznuratm ben de yumoş hanımeli kullanıyorum çok seviyorum kokusunu çamaşırlar kurduktan sonra koku kalmıyor
Oznuratm TalentedMom ben 1 kapak değilde 1.5 kapak koyuyorum o zaman koku kalıcı oluyor ama hepsine bakarak pembe yumoşun kokusu çıkmıyor çamaşırlarda ☺
3children1mom Mbal Abc parfumia sensitive yeşil kapaklı olan.. Bebekler için kokusu çok güzel ve kalıcı 😊
Paradiseeeee TalentedMom https://resimyukle.io/r/ewla6DfyFV Tabikide bu asla kokusu gitmiyor ve hep kalıcı 1 kapak olmuyor maksimum usana yere kadar koyuyorum günlerce haftalarca koku kalıyor hatta
efelettin Normalde Bingo kuzumun kokusunu kullanıyorum ama eşim yok diye yumoş extra orkide almış. Temizlik yaparken tülleri, nevresimleri, koltuk yastık kılıflarına kullandım 3 ay oldu tüllerim hala mis gibi kokuyor