01_10-2020 Bugün kafası yarıldı 11 aylık çok korkuyorum birşey olursa diye hastanede gittik dikiş atıldı ağrı kesici ver dediler yemek yedirip ağrı kesici verdim başka yapmam gereken anneler
Alppparss 01_10-2020 başka yapmanız gereken kesi yerini temiz ve kuru tutun dikişler 7 10 gün arası iyiyleşir inşalllah
01_10-2020 Alppparss çok saolun dolap düştü kulpu çarptı sanırım anlamayadım bi anda oldu çok üzgünüm
Rojdaa 01_10-2020 Bu arada kantaron yağı çok iyi geliyormuş diye okudum sizde bir araştırin isterseniz hani iz kalmaması için
01_10-2020 alaimisema20 doktor ağrı kesici ver 2 günde bir pansuman dikişler kendiliğinden atılacak ve gözetim altında kusma vs gibi şeyler olursa gel dedi
alaimisema20 01_10-2020 inşallah olmaz bi şey. Benim dolaplarımın köşeleri de sivri korkuyorum düşer diye. Peşinde geziyorum sürekli. Allah herkesin evladını korusun 🙏🏻
01_10-2020 alaimisema20 bende öyleydim fakat sakınan göze çöp batar derler ya gerçekten çok doğru sen nereyi sakınırsan çocuklar oraya yöneliyor daha fazla dikkat edilmesi gerekir saniyelik oldu bizimkisi
kevvvvser cokk gecmis olsun heran gozumuzun onunde olsalarda oluyor iste.Bian once agrisiz acisiz gecsin insallah
01_10-2020 Rojdaa kantorun yağı var evet kendimiz yapıyoruz. zeytinyağı sürmüştük ilk kanı dindirdi teşekkür ederim