25 ayımız bitti . Yeni yeni konuşmaya başladık tek kelimelerle . Tuvalet eğitimine başlasam mi diyirum ama bir belirti yok buna dair . İlla belirti beklemem mi gerekiyor arkadaşlar ya yoksa ben mi zorlim. Gidelim tuvalete diyorum oturmak istemiyor. Oğlum çiş mu yaptın yoksa kaka mi diyirum onu da söylemiyor.