edaslantrgt bebeğim 10 aylık oldu. pütürlü yiyince öğürüyor bazen fazlaaca kusuyor. ne yapmalıyım. blendrda yapmıom. çatalla eziyorum. ama biraz çiğnemesi gereken bişey olunca kusuyor
seymakmtrnsf edaslantrgt En baştan beri nasıl beslediniz? Hep ezdiniz mi yoksa hiç eline yada önüne verdiniz mi?
Alinduru edaslantrgt ben en başından beri pütürlü verdiğim halde bi dönem başımıza gelmişti özellikle diş dönemiyken. Ben de çorbalarına pirinç vs katmaya başladım önce. Yavaş yavaş arttırmaya çalıştım meyve verdim ısırarak yesin diye başka besinler derken düzeldi.
seymakmtrnsf Brsnysr Ben 7-8 aylıkken maksimum vermiştim. En baştan beti hep eline verdim. Bu yüzden herşeyi yer tek başına. Tabi biraz erken başlanmalıydı. Ama bir an önce herşeyi verin eline. Alışsın. Kendi kendine yesin. Zaten doyduğu kadar yemeyi öğreniyor böylece.
Daphnemom Kendi yemesi için önüne bir şeyler koyun çabalarken alışır öyle yemeye. Kızım 9 aylık hep pütürlü taneli yedi hiç püre yapmadım