Sifa2021 Arkadaşlar bebeğim 7 aylik 3 gün önce yataktan düştü kafasının sağ tarafı yumurta gibi şişti doktora götürdük kendiliğinden iner sıkıntı yok dedi ama sanki daha çok şişti bugün korkuyorum açıkçası daha önce başına gelen var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirimmm
Linamommg Sifa2021 fılm cek bnce canım bıse yoktur ıns ama ıcın rahat etsın dıye gılm cektır benımde kızım dusmustu koltukdan fılm vektık
RainOverMe Çok geçmiş olsun, ayakta mı muayene ettiler sadece, görüntüleme falan yapılmadı mı, tekrar götürün bence😥
RainOverMe Sifa2021 aaa cok ılgınc ben de dustum 2 sene evvel şişti bir seyım de yoktu yıne de cektıler. Sıcagı sıcagına yapılması gerekır cok sasırdım. İçinizin rahat etmesı ıcın gıtmenız ıyı olur😇