Ablamın bebeği yeni doğdu 10 günlük. Emme refleksi var ama uzun süre emmiyor. Çabuk yorulup bırakıyor. Biberonda da aynı yorulup bırakıyor. Uykuya dalıyor. Şuan hastanede beslenebilsin diye burundan mama veriyorlar. Ablam da gidebildiği kadar gidip emziriyor ama bebekte bir gelişme yok büyüdükçe emmeyi öğrenir dedik ama hala aynı. Aranızda bunu yaşamış olan var mı bebeği emmeye nasıl alıştırabiliriz??