1prens1prensesannesii Kızlar 2 gün önce doğum yaptım.. İlk doğduğunda siyahtı zaten mekonyum. Sonra koyu yeşil kakaya döndü.. Ön sütü fazla aldığından mı acaba? Kolostrom bugün geldi daha.. Yağlı süt fazla olmadığından mı öyle oldu k?
Tgbkzn 1prens1prensesannesii çok normal bu renkte kaka yapması gün geçtikçe açılır rengi daha 2 gün olmuş anca temizleniyor içi annesi
1prens1prensesannesii Tgbkzn normal de oğlum da hemen hardal sarısı olmuştu.. Bunda yeşil olunca acaba ön sütü fazlamı alıyor li dedim. Doymasa desem günde 5 6 kez kaka yapıyor. Şişli bezi de fazla..tamam o zaman teşekkür ederim bilgi için 🌸