Sedefba Merhaba anneler, Ankarada ilk yaş çekimi için bir öneriniz var mı, çekim yaptırdıysanız isim, fiyat bilgisi paylaşabilir misiniz?
Furug Sedefba ebru özbek👌 canim dogum fotografcimiz https://instagram.com/ebruozphotography?utm_medium=copy_link
Annecibebekler2 Fiyat bilgisi paylaşamam, kendiniz görüşürseniz daha iyi olur. Biz yenidoğan çekimi yaptırdık, çok memnun kaldık. Gülşah Hanım oldukça ilgili. İnstagramda ‘ gulsahdurduphotography ‘ yazarsanız iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.