Ftmnrbanu Merhaba anneler 8 aylık bebeğim nerdeyse 1 aydir ishal dişimizi çıkardık 3 hafta oldu, bu kadar uzun sürmesi normal mi aynı şekilde olan var mi, gazlı ishal ve yeşil renk kakası. Kilosu suan iyi zayıflamasından korkuyorum sadece
Svcnvebebegi Ftmnrbanu 1 aydan fazla ishal sürüyorsa eger mutlaka doktora götürün. Birde yeşil acaba alerjisi falan mi var birseye. Cocuklar arasinda da salgin varmis. Dis ishali o kadar süreceğini sanmıyorum. Mutlaka doktora göturun
Ftmnrbanu Svcnvebebegi evet canım alerjisi var …. Ondan mi acaba ishal olmasının sebebi… bugün biogaiga kullanmaya başladım insallah fayda eder
Svcnvebebegi Ftmnrbanu bir yerde kacamak oluyordur. Emziriyorsanız yediklerinizi. Yada verdiginiz ek.gidaları gözden gecirin not tutun. Gecmis olsun 🤲