10 aylık bebek düşünün ek gıdayı sadece sıvı formda ve blender dan geçirilmiş şekilde tüketiyor başka şekilde tüketmiyor ne yaptıysam alışmıyor eline veriyorum kendi yer belki diye etraf mahvoluyor bebeğim yine de alışmıyor katı yemeye 🤦♀️ ağlıyorum artık kalbimin sıkışmasından uyuyamıyorum stresten off Allah aşkına yokmu bir çözümü olan ya deliricem yoksa