EfdalliTubi 20 günlükte beri var suan 3 ay 7 günlüğüz ama hala geçmedi 2 günde bir banyo yaptırıyorum. Camasirlari sabun tozu ve 2 durulama. Dalin şampuan kullaniodum onu bıraktım baby me kullanıyoruz. Losyon olarak da mustela ninkini kullanıyoruz. Banyo yaptırmadıgm günler de de nemlendiriyorum. Kıyafetlerini elimden geldiği kadar ütüluyorum. Pamuklu şeyler giydirmeye çalışıyorum odanın işinin 21-24 arası tutmaya çalışıyorum ve kat kat giydirmiyorum sıcakta tetikliyor