2 tane alt dişi aynı anda çıkarıyor,Evet şaka gibi ama 7 aylık anneliğimde son 2 gündür yorgunluktan ağlıyorum. Ne zor dönemmiş bu diş çıkartma,dün tam 50 dk oturur şekilde emerek uyutmaya çalıştım tam daldı derken zil çaldı.. bugün gündüz 2 den akşam 8e kadar uyumadı dışardan gelen seslerden ,eşimde şansıma geç geldi oturdum ağladım çaresizce. Akşam ayakta meme ağzında kucagımda pış pış yaparak uyuttum. Gerçekten tek olmadığımı söyleyin, geçecek mi bugünler.