Haydibakalim Merhaba 15 gün önce sezaryen doğum yaptım kan sulandırıcı iğne yapıyorduk dün bitti Doğum sonrası kanamam 4-5 gün az az oldu bugün 15.gün bi pete yakın kanama oldu normal midir nedendir bilen yazabilir mi