[silindi] EslemDilan süt parası herkes alıyor mu çalışmayan anneler ev hanımı da alır mı. o ne kadar oda 300 mu
EslemDilan [silindi] sut parası 202 tl aldım geçen sene bu sene kaç olmuştur bilmiyorum doğum parasida 300 aldım evet çalışmayan anneler alabiliyor eşinizin sigortalı olması gerek sadece
Lina34 Gokalpsmom06 ptt ye gidin yatmıştır bende e devletten bakınca aşama ödemesinde yazıyor gidince alirsiniz tabi eşiniz baş vurduysa doğum parası icin
Asyaipek SalEz kaymakamlıktan kimlik çıkarmaya gittiğimizde bi form verdiler onu doldurup geri verdik 40gün sonra felan 202₺ süt parası 300₺doğum parası yattı ikinci çocuksa 400₺ Üçüncü çocuksa 500₺
[silindi] Asyaipek süt parası herkes alabiliyor mu ev hanımıyim yada çalışanlar mi alıyor nasıl kayıt yapılıyor onda
Asyaipek SalEz e devletten baktığımda ödeme aşamasında diyordu PTT’ye gittim kimliğimi verdim yatmış diyip verdiler parayı ama eşim alamadı benim gitmem gerekiyormuş öyle demişti pttdekiler
Asyaipek [silindi] herkes alabiliyor kuzum süt parasında doğum parasını da çalış çalışma her doğum yapan anneye veriyorlar. Süt parası için bi yere başvurmadık o zaten yatıyor dediler doğum parası için forum doldurduk sadece kuzum