ymn Kızlar bugün yaptırdık.3 aylığız.ateş olabilir diye calpol verdi dr.yaptıran anneler, ne gibi yan etkileri oldu acaba?huysuzluk uykusuzluk vs
Minnakelifim03 ymn rota 3 ve 5 aylikken yapiliyor menenjit 9 11 aylikken yapiliyor bebeginiz kac aylik
Evlatkokusu ymn her bebekte farklı etkileri, kimisini hiç etkilemiyor. Benim bebeğimi rota aşısı mahvetti. Kusma, günlerce ishal, sürekli uyku ve iştahszılık
ymn Minnakelifim03 3ay 2 günlük.rotanın 1.dozu ve menenjit yapıyoruz dedi dr.biri ağızdan biri bacaktan
ymn Evlatkokusu ay hadi yaaa😔biz de zaten biraz huysuzluk var ağlama var,bakalım ne olacak.şu an uyuyor
Evlatkokusu ymn benim kızım günlerce uyudu. Ardından fışkırırca kusma başladı. Sonrada 1 hafta su gibi ishal
Busu48 ymn Hiç bı sıkıntı yaşamadım 2. Ay da 4. Ay da yaptırdım ne ateş ne huysuzluk günlük yaşantımıza devam ettik
Deletedmom61 ymn Bizde sadece huysuzluk oldu çok şükür ateş olmadı. İnşallah sizde sadece huysuzlukla atlatırsınız geçmiş olsun😊
Hatiicee Bizde cumartesi günü olduk ikisini de, çok huzursuz sadece sürekli bir mızmız uyumuyor hiç mahvetti beni.. okuyorum yazılanları inşallah kusma ishal olmaz yaa
EmirAli ymn yok ası olduktan sonra tatlı yıyım hemen kızarıyor egzama oldu.Simdi test yaptırdım bakalım ne cıkacak.