13 aylıktan olduk burdan sesleniyorum önce anne sakin olsun sonra bebişler birde yemiyor diye sakın tv telefon vermeyin baştan nasıl başlarsa öyle gider ilk ay tadım önceliğiniz anne sütü yada formül mama bunu unutmayın sonrası sağlıklı bebişler inşallah 8 aydan sonra rahat edersiniz tadımlar bitince daha zevkli eğlenceli 😉