asel16_hurmuz Muhasebeciana bende Bursa’da yaşıyorum canım profil resimde spaya götürmüşsün bende aynı spya götürdüğüm İÇİN direk ordan anladım 😂
Muhasebeciana asel16_hurmuz aaa uzagiz ben ihsaniyedeyim canim 😃 ama annemler yildirim gokderede oturuyor hatta bugun anneme geldim 3 gun kalicam annemde 😃
Alyaa_43 asel16_hurmuz bizde 1 yaşımıza girdik ilaç yazdırdım kara dut özü aldım balık yağı aldım bugün başladık bakalım ama hiç zannetmiyorum iştahının açılacağını