Uyku egitiminde bebek zaten aglamiyor ki, aglarsa hemen kucaga alip sakinlestiriyosunuz..
Aman o aglasin da susar zaten diye bi konsept yok suan..
ben de 3. Gundeyim mesela, emiyor koyuyorum yataga takiliyor bi sure, sonra basliyor aglamaya hemen aliyorum saniye gecmeden, tamam bebegim falan filan.. yatagina girip yanina da yatiyorum, artik iyice sakinledi uyucak gibi olunca da sariliyorum ona kendini yanliz hissetmesin diye.. 40 dk suruyor en az.. benim icin de cok yipratici, ama ona bunu ogretmek zorundayim, salladim olmadi, ben ise gdince meme de benmle geliyor nasil uyucak? Birden ben yokum daha buyuk travma.. en azindan boyle benmle beraber alisuyor yeni duzene.. koyayim uyusun orda degil zaten..
demem o ki lutfen uyku egitimi veren anneleri bu kadar elestirmeyelim, inanin bize de cok cok cok zor yipratici..