merhabalar kızlar bebeğim 6 ay 10 günlük son 1 haftadır bebeğim uykuya geçişte çok zorlanıyor ağlama krizleriyle uykuya geçiyor bundan öncesinde hiç böyle bir problemimiz yoktu kendi kendine uyuyordu acaba atak haftası vs olabilir mi yada başka bir şey yardımcı olursanız çok sevinirim