Beyziikoo Hayırlı akşamlar 🥳 Ay nedense aklıma bu soru geldi 🥰 Ne alınmasını isterdiniz yani içinizden ne geçerdi 😬 Ben Mickey ve Minnie Mouse olan her şeye ama her şeye okeyim yaaaa 🎀🥰😍🤩
Beyziikoo Mom7676 Kitap okumak çok güzel bir şey değil mi ya çok özlüyorum deli gibi okuduğum zamanları 🥰 Hanfi türleri seversiniz en çok 😍
askanne10 Mom7676 kitap okumayı severim güzel bir arşivim var eski kitaplardan oluşan çok zahmetle yaptım. Bir kız arkadaşımla eskiden kitap değiş tokuş yapardık ama artık okutacak vaktim şu sıralar yok
Mom7676 Beyziikoo Ben artık telefondan okuyorum🤭her türlü şeyi okurum ama cinayet romanlarını daha çok seviyorum 🌸siz?