Kızlar bebegim 3 gun önce hapşırmaya başladı dün de burnu akmaya başladı bugün de gözünun biri akiyor kızarmış iştahsız halsiz bide normal kivamda 4-5 kere kaka yapıyor 3 gündür sizce grip mi daha 3 hafta önce solunum yolu enfeksiyonu vardi antibiyotik verdi doktor 2 hafta zor iyilesmisti simdi böyle oldu doktora mi gotirim ne yapim bana akıl verin lütfen eşim de evde yok napcamu bilemedim 13 aylik bebeğim bu arada