Beste12 merhaba, oglum 18 aylık, bende evdeyim ve haftada 2 ya da 3 gün oyun grubuna başlayacağım. Halam pedagog. Çocuğun bir anda tam zamanlı kreşe başlamasına oldukça karşı. 18. Aydan sonra ebeveyn katılımlı oyun gruplarına başlaması gerektiğini, zamanla sürenin artarak ebeveyinsiz gruplara başlanmasını, 36 aylık olduğunda ise tam zamanlı kreşe bağlanabileceğini yani 18 aylık bir sürede bebeğin alıştırılmasının daha yararlı olduğunu söylüyor.
oglum hem aktivite çocuğu değil hem de benden birşey öğrenmiyor desem yeridir. parka gittiğimizde oradaki çocukları kısa süre gözlemleyerek benim evde saatlerce öğrenemediğim şeyleri öğreniyor. Yaşıtlarıyla iç içe olması taraftarıyım. 2 gün boyunca kolluklarını takıp denize sokamadım, ikna olmadı. 3. Gün 5 yaşında bir arkadaş bulduk, o ne yaparsa taklit etmeye başladı, 1 hafta takılsak beraber yüzmeyi öğrenirdi herhalde 😁