alinmavi inşallah canim benim valla bizim 12. Gün oldu sadece korku amaclı bilgilenmek icin açtım bu postu . Ilk kizimda sadece mama vermek zorunda kaldim başından beri , bu kizimda emzirme ile besleniyor başından beri . O yüzden sormak istedim yorumların icin tesekkurler 😊🤗💐