Kubraisa2310 Merhabalar çalıştığım için 2 aylık bebeğimi kaynanama bırakmıştım bugün bebeği almaya gittiğimde ağız kenarlarında toz şeker vardı. Nedenini sorduğumda mamasının bittiğini acıktığı için sussun diye emziği şekere batırdığını söyledi . Çok kızdım ancak iş işten geçti bebeğe bi zararı olur mu ne yapmalıyım bilen var mı
Teemo07 Kubraisa2310 tek seferden birşey olmaz diye düşünüyorum ama böyle cahil işleri nasıl yapıyorlar anlamıyorum. Şükür bala banıp vermemiş. Bir de öyle düşünmek lazım.
Ahkalbim Kubraisa2310 Dediğin gibi olan olmuş su veriyorsan su ver biraz içi yanmıştır hep kaynanan mi bakacak sonra ayni şeyi tekrar yapa bilir bu konuda uyar .
Egemenin_Annesi Kubraisa2310 bir seferden bisey olmaz bence. Su kafalara bak ya sussun diye seker vermis bende istiyorum bu kafadan.
Zdk Kubraisa2310 şaka mı bu? Maması bittiyse neden sizi veya babasını aramamış? Mama almaya birini gönderebilirdi heryerde satılıyor mama. 2 aylık daha tek seferden bişey olmaz ama emanet ederken birkaç kez düşünürdüm ben olsam
KonudanBagimsiz Bebeğinz iki aylık ve kayınvalideniz bakıyor,neden mamasının durumuyla ilgili bilginz yok yedekli olarak takip etmeniz lazım.Ne yedi bu çocuk siz gelene kadar?Bu konu sizin hatanız.Kayınvaldenizin yaptığı da doğru değil.
Kubraisa2310 KonudanBagimsiz benim çıkışıma kadar her ölçüsünü ayarlayıp veriyorum ben bugün işten yarım saat geç çıktım diye oldu bunlar yani bebeğin mamasını kontrol etmekle alakası yok 2 saatte bir olacak şekilde ayarladım yarım saat yemedi diye yapmış
KonudanBagimsiz Kubraisa2310 Anlıyorum, o zaman tedbir amaçlı kutuyla veya paketle bırakın mamayı en azından bir daha böyle bir şeye bahane olmaz.
Ahkalbim Kubraisa2310 Annenide uyar her zaman evinde yedek mama olsun akıllı mama kutuları var onlar çok kullanışlı çantana at götür mamanı mama suyu termosları var oda çok kullanışlı bunlardan edinin sizde.
Leylaa_ Kubraisa2310 Şekerli bi şey verecekse gaz damlası kullanmıyor musunuz onu verseydi barı en azından oda tatlıydı