Busrasener43 Kızlar bebeğim henüz 25 günlük aç tok demeden sürekli karnı gurulduyor neden acaba bu durumu yaşayan varmı
dertlikerkenez Busrasener43 7 ay gaz sancılarımız sürdü, 7 ay boyunca da o guruldama oldu. 18 aylık hala gaz sıkıştırdığı olur.
Elif1407 Busrasener43 Çok şükür biz yeni atlattık denemedigim hicbir şey kalmadı kızım kolik ti akşam 6 da başlıyor 11 12 ye kadar ağlıyordu yani artik ağlamaktan yoruluyordu sağlık ocağındaki doktorumuz metsil gaz damlasi yazdı 5 lira felandihic ihtimal vermedim geçireceğine ama 4 5 gundur duzenli bir şekilde kullanıyorum çok şükür o kadar iyi geldiki ağlama krizleri yok artık
dertlikerkenez Busrasener43 her beslenme sonrası mutlaka gazını çıkarmanız, huzursuzluk büyükse, ağlama krizleri, uykudan ağlayarak uyanma vs varsa doktora danışıp probiyotik ve gaz damlası kullanmanız lazım. Bu bir sağlık problemi değil. Geçici durum.
Busrasener43 Elif1407 gaz damlasıninda en pahalisini aldım gazı çıkartıyor ama sürekli emmek istiyo emzirdiğim zamanda tekrar gaz oluyo 2 saatte bir emzirin diyorlar ama bebek uyanıkken 2 saat nasıl oyalanır bilmiyorum mecbur emzirmek zorunda kalıyorum tok olsa bile istiyor emziğede alışmıyor
Elif1407 Busrasener43 Benim kizimda cok emer di halada emer bize gaz çıkarıyor kakasını yapıyor gibi geliyor ama atiyorum 10 tane gazi varsa 3 4 tanesini çıkarabiliyor yani sorun emmede degil gazini sancısız çıkarmasında emzigi benim kizimda almadi 2 gun once Philips avent aldim hemen aldi ve gerçekten emzik büyük rahatlık bide onu deneyin isterseniz metsil damlaya devam inşallah sizde de ise yarar 🤲🤲