Tosbik3056 Öncelikle herkese merhaba canım güzel anneler bebeğim kolikti ve sayısız doktor gezdim diyebilirim. Uygulayıp memnun kaldığım yöntemleri söylüyorum maksat yardımda bulunmak ❤️ Evinize tavana çingene salıncağı kurun (bebek kendini anne karnında hissediyor ve ağlaması bir anda kesiliyor sallanıp uykuya dalıyor) Biogia damla alın bağarsak geliştirici doktorların en çok önerdiği damla Bebeğin ayağına ve karnına bebek yağıyla masaj yapın. Bebeğe gün içinde duş aldırın rahatlıyor ve uykuya geçişi kolaylaşıyor Arabanızda bol bol gezdirin özellikle rampa yollardan hızlı geçerken gazı çıkıyor =) Destek alın kocanızdan annenizden kaynananızdan bu dönemde gurur yapmayın bacılar ne kadar destek alırsanız o kadar uyursunuz dinlenirsiniz ve sütünüz artar Mama içiyorsa gaz yapmayan biberonlar alın ben avent anti kolik biberon aldım işe yaradı Bebeğinizi uyuturken kolik ses piş piş veya kalem suresi nebe suresi bunları dinletin ❤️ Rabbim tüm annelere kolaylık versin 🤲
plakayerli Tosbik3056 tavana asılan salıncağın fotosu var mı nasıl oluyor neyle tavana sabitliyorsunuz
Tosbik3056 plakayerli var bacım da burdan nasıl atıcam onu, bilmiyorum baban falan kesin bilir benim babam yaptı tavana çaktı öyle güzel olduk onda uyuyor seninki gündüz ağlıyor mu
Seymacr Tavana asılan salıncağa bağımlı oluyorlar sonra tecrübeyle sabit, asla salıncaksız uyumuyorlar. Kolik olunca aman uyusunda nasıl uyursa uyusun diyoruz ama kolik geçip bağımlılık kalınca kabus devam ediyor 😂😂
Tosbik3056 Seymacr ah kuzum napalın uyumamasından iyidir be 😆 benimki akşamları normal yatakta yatıyor ya bağımlı değil sadece gündüzleri çingene salıncağında
plakayerli Tosbik3056 benimkinin gündüz uykusu sıfır. Bıraktığım an uyanıyor ya sürekli ayakta sallayacaksın ya memede olacak ki uyusun
Tosbik3056 plakayerli hadi ya gün içinde nasıl canım gündüz gece huysuzluğu çok var mı ağlaması benimki ağlamayı çok severde 🤣
plakayerli Tosbik3056 bizimki sürekli kucakta yürümek ister istediğini yaparsak ağlamaz yapmazsak ağlar kendi başına durmaz ya oturup konuşcan oynatcan ya da kucağında gezdircen ayağında sallayacan vs. Allah yardımcımız olsun. Bir arkadaşımın daha kızı böyleydi 8. Ayda düzeldi dedi. Allahtan ümit kesilmez. Şimdi hamak beşik aldım 2. El o gelsin bakalım onda uyuyacak mı
Tosbik3056 plakayerli aynen canım haklısın benimki 12 aylık haala huysuzluğu kaldı istediğini yapmazsam ortalığı ayağa kaldırır sürekli ilgi ister