Btlazz Doğum yapalı 82 gün oldu kanamam 50 gün az ve düzensizdi 20 gün kesildi 5 gün daha az lekelenme oldu adet sandım 6 gün olmuştu biteli yeniden gelmiş. Normal midir acaba böyle bir durum yaşayan var mı
Birprensannesi_ Btlazz valla lekelenmeyı bılmem ama hazıran ayında hasta olmaya başladım ama agustos ayında hep hasta oldım 10 gün firim var sadece neden dir bilmiyorum benımde ilk defa başıma boyle bısey geldı 😅
Beyziikoo Btlazz Bence normal akıntım halâ normale dönmüyor ara ara kahverengi siyaha yakın ya da pembe akıntı geliyor halâ 4 buçuk ay oldu doğum yapalı 😂
Beyziikoo Btlazz Aslında iyi bir şey rahmimiz normale dönmeye çalışıyor demekki ve yumurtalıklar çalışıyor 😂😂