Kızlar bebeğim 17 günlük kakasını yaparken cok ıkınıyor zorlanıyor yapamayınca aglıyor gazı ve kakası kötü kokuyor yapıncada azıcım sarı cıvık bir kaka yapıyor doktoru makat darlığı var demişti bugunde bi krem verdi anuflex krem diye çatlamış olabilir dedi kullanan bu durumu yaşayan varmı? İlac iyi geldimi yağ ile makatıyla oynayınca direk yapıyor kakasını rahatlıyor ama öyle alıstırmakta istemiyorum