Elifbeyzam Mucize-1 benim kızım da 4 aylıkken aldı ama sadece uyuyacağı zaman alıyor biraz emip bırakıyor
Dmt-01 plakayerli hergün verdik valla yok almıyodu diliyle itiyodu sonra bigün uyumuştu ağzını açmış bişeyler aranıyo farkettim uyuyo ama hemen verdim ağzına emziği alış o alış emmeye başladı öyle
Teemo07 Mucize-1 yoooğğğ alışır. Bizimki 3.5 Ken alıştı hemde. Sadece geceleri uykuya geçişte veriyorum.
MinnakEgem Mucize-1 benimki hiç almıyordu normal damaklı denedim kiraz olanı denedim kesinlikle almadı şimdi 4 aylık olduk yeni alışıyo uykuya dalış sırasında emiyo zamanla olur
Fatma_52 Mucize-1 4 aylikken alisti eemzige kizim. Ama geceleri yine meme istedigi icin vermedim daha. Cevremde herkes dis cikaracaktir ondan tutmustur dedi ilk diz te 10 aylikken cikti. Umit var yani